woensdag 6 april 2011

Een cadeauverpakking

De opdracht voor de challenge van Girlscardsworld was een cadeauverpakking te maken. Het patroon voor het doosje wat ik gemaakt heb, heb ik van mijn dochter gekregen. Daar ben ik mee aan de slag gegaan en het doosje zat zo in elkaar. Voor de versiering heb ik allerlei papier gebruikt, verder nog creatables van Nellie Snellen en Marianne Design, kleurpotloden van Bruynzeel, een magnoliastempel en wat lint en bloemetjes. Zo ziet mijn doosje eruit:

Het cadeauverpakkingsdoosje...

 Het doosje open met het cadeautje erin...

 En dit is het resultaat, ben erg benieuwd naar de reacties...

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend doosje is dat! Leuk hoor om zo je kadootje te mogen krijgen.

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje! Leuk met die wikkel eromheen!
    Bedankt voor het meedoen met Girlscardsworld!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld met deze prachtige cadeauverpakking. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeauverpakking! Leuk dat je mee doet aan de challenge.
    GRoetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi doosje Bea, erg leuk! bedankt voor je deelname.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi! Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardsworld.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen