zaterdag 2 april 2011

Een wigwamkaart

Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het maken van een wigwamkaart uit het nieuwste hobbyblad.Het leek me wel leuk om deze kaart te maken voor de challenge van Double Dutch.Het moest een kaart worden met iets ouds (kant), iets nieuws (Marianne Design stempel), iets geleends(Magnoliastempel) en iets blauws (roosjes en papier).Het kaartje sluit met een klein stukje klitterband.  Het is al met al toch voor mij een leuke kaart geworden en ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

De voorkant van de kaart.....



en een zijkant met een 3D plaatje van Sarah Kay.


Alle 3 de zijkanten.








4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, mam! Erg mooi gedaan!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind em ook erg mooi geworden! Superrrr.

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bea wat een mooie originele kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Double Dutch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bea, ik was op zoek naar een wigwamkaart en zodoende kwam ik op jouw blog, de kaart is precies wat ik zocht, ziet er overigens super uit hoor! Ik ga me nu ook maar aanmelden als volger van je blog, altijd leuk toch? als blogger ben je ook altijd weer op zoek naar leuke ideetjes, dus bedankt , groetjes en tot blogs, Jeannette http://zoveelkleuren.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen