donderdag 30 juni 2011

Een inspiratiekaart.


Voor de challenge van Scrapdelight moest je je laten inspireren door een kleurenpakket van zwart, paars en roze. De kaart is van roze cardstock met een linnen structuur. Het dessinpapier is van Sweet Fairy. Het voorbeeld van de kaart komt uit het HJ 76. De kaart heb ik doorgestikt met lila garen. Op de kaart heb ik een 3D plaatje van Studio Light gefreubeld. Het vlindertje heb ik met mijn slice gemaakt en de rug heb van zwarte kraaltjes gedaan. Het kaartje in de kaart is met een creatabel van Marianne Design gemaakt en deze heb ik op een zwarte ondergrond geplakt en daarna met een klein randje daar weer uitgeknipt.Op het kaartje stempeltjes afgedrukt, er nog wat bloemetjes opgeplakt en met enkele straszsteentjes afgewerkt. En zo ziet de kaart er uit......


Ben benieuwd naar jou reactie, ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een mooie en lieve kaart van gemaakt. Je kleuren zijn schitterend zo bij elkaar.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow deze is weer gaaf bea, prachtige kaart.
    prachtige details, super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...wunder-wunderschön, ganz meine Farben.
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen