maandag 6 juni 2011

Overal bloemen.


Voor de challenge van Marianne Design heb ik gekozen voor een bergkaart.  Het ontwerp kwam ik tegen bij het kijken op verschillende blogs en ik heb het op mijn eigen manier aangepast. De challenge moest veel bloemen bevatten. Op de creatabels van Nellie Snellen die ik heb bewerkt met gele inkt, heb ik stempels in de vorm van een bloem van Art Talent gemaakt. Het dessinpapier is van Paperblok. Het 3D bloemetje is een Marianne Design en met nog enkele freubeldingetjes ziet de kaart er zo uit.....


Het zou leuk zijn een reactie achter te laten, ik stel dat erg op prijs.


3 opmerkingen:

  1. leuk kaartje bea, ikzelf heb nog nooit een waterval kaart gemaakt en ik zou ook niet weten hoe, maar het ziet er mooi uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea,
    Wat een mooie kaart. Een erg leuk ontwerp, ik heb het nog niet eerder gezien
    Groetjes, Corrianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Bea
    Je hebt geen stempel of 3D van Marianne Design gebruikt en dat is wel verplicht om mee te doen aan de challenge.
    Kijk nog maar eens goed naar de regels op het blog.

    Gr. Anita
    Designteam

    BeantwoordenVerwijderen