woensdag 20 juli 2011

Mijn rode kaart.

Je kunt wel merken dat het vakantietijd is. Op menig blog wordt naar een vakantiekaart gevraagd of men heeft even een zomerstop. Nu heb ik voor 2 challenges toch nog een kaart kunnen maken. Het moest in het ene geval een sketch zijn en in het andere een kaart met stempel. Deze keer is het een rode kaart geworden, met het dessinpapier van My Minds Eye, Stella Rose. De randjes heb ik geinkt en ook heb ik de billenpons gebruikt voor de hoekjes. Op een creatabel van Nellie Snellen heb ik door de oogjes een lintje verwerkt en erop een Tilda, lekker poedelend in het water, afgebeeld. Verder nog enkele freubeldingetjes erop en een label, die ik vastgemaakt heb met 2 splitpennetjes aan de creatabel. En zo ziet mijn rode kaart er uit....









  Deze kaart doet mee aan de volgende
  challenges:
         Dutch Card Lovers
         Nadia's challenge
         blog

Ik kijk uit naar jou reactie, ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Bea, je kaart is super leuk geworden.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, deze Tilda is leuk he? herlijk zomers. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi bea, je kaart ziet er heel leuk uit met tilda
    en heel mooi gemaakt.
    ze zit er leuk bij.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als degene die deze kaart krijgt, geen fijne vakantie heeft, dan weet ik et ook niet meer. Erg vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi geworden bedankt voor het meedoen met dcl

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Bedankt voor het meedoen aan nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat leuk gedaan,dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love your card, thanks for joining us at Nadia`s challenge this week

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen