dinsdag 4 oktober 2011

Een 8-hoekige kaart

Er is weer een nieuwe challenge bij Foreverfriends, de 3e. Deze keer was het de beurt aan Geertje en zij bedacht een sketch van een 8-hoekige kaart. Een leuk model voor een kaart en ik ben dus aan het freubelen gegaan. Als kleur voor de kaart heb ik voor groen linnen cardstock gekozen. De kaart dubbelgevouwen en hierbij is het bovenste gedeelte vergeleken bij het onderste iets kleiner  gemaakt maar wel allebei 8-hoekig. Als dessinpapier heb ik het kerstpapier van FEF genomen. Langs de stroken heb ik groen organza lint geplakt.  De ronde vorm is een creatable van Marianne Design en die waarop het beertje staat, ingekleurd met copics, is van Nellie Snellen. Hier heb ik nog een randje aangehaakt met nog een kraaltje in het boogje. Er zit een strikje op van spinrag met een rood splitpennetje erin. Nog enkele bloemen met wat blaadjes eronder en nog een labeltje met een kersttekst en dan is dit het resultaat van deze 3e challenge......


 Zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, ik zal ze graag lezen.
                                                                 


9 opmerkingen:

  1. Vind de forever friends beertjes zo schattig,en je kaart vind ik een plaatje, zo mooi!
    Succes met de challenge!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi bea
    een erg lieve en leuke kaart,vind de vorm erg leuk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo bea, wat heb je een super leuk kerstkaartje gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf kaartje heb je gemaakt Bea, leuk dat je meedoet met de challenge van Forever Friends!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bea, wat is je kaart weer super gaaf geworden en leuk dat je de voorkant iets kleiner hebt gemaakt dan de achterkant.
    Bedankt voor het meedoen bij Forever Friends Challenge.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje. Leuk dat je meedoet met de challenge van Forever Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer een prachtkaart gemaakt!! Ik vind dat gehaakte randje met die kraaltjes ook zo mooi!
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Forever Friends.
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit Bea.
    Was een leuke sketch om te doen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met zo'n kaartje krijg ik al zin in de kerst.
    Bedankt voor het meedoen aan de forever friends challenge.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen