dinsdag 27 december 2011

Borduurcreatie


Hallo allemaal, vandaag zet ik een kaart op mijn blog waar ik al voor de kerst mee begonnen was en die nu af is en vandaag op de foto heb gezet. Het is een kaart voor de challenge van het Marianne Design Challenge Blog waar een plaatje van Mattie opgefreubeld moest worden. Deze kaart is gemaakt van bruin cardstock met een linnen structuur. Op crême kleurig cardstock heb ik een patroon geborduurd van Chrissie met borduurgaren van Sulky. Verder zit er op de kaart een creatable van Joy, die ik op bruin cardsock geplakt heb en met een klein randje dan weer is uitgeknipt. In het midden hiervan het 3D plaatje van Mattie gemaakt, welke ik nog gelakt heb met Sintex. Als versiering nog enkele pareltjes erop en dan ziet deze kaart er zo uit.....




Zou het erg leuk vinden als je een reactie achterlaat, zal ze met veel plezier lezen.

8 opmerkingen:

  1. Eine sehr schöne Karte, sehr aufwändig, toll!
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is dit weer en de kieuren zijn ook geweldig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bea
    een erg mooie kaart in prachtige kleuren!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie kaart!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi met dat borduren!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Borduurwerk is altijd knap!
    Mooi kaartje heb je ermee gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kaart bea en weer prachtige geborduurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart weer Bea.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen