maandag 4 juni 2012

EEN MONEY CARD.......


Hallo bloggers, volgers en kijkers. Leuk dat je op mijn blog komt kijken en wie weet blijft het daar niet bij. Afgelopen dagen lekker aan de freubel geweest en heb ook nog een klein Hobbyfestival bezocht. De kaart die ik op mijn blog zet is een Money-Card, ontworpen door Chantal voor de challenge bij Annette's Creafarm. Ook doet deze kaart mee bij de challenge van EKEF waar het thema "Proost"was en bij de challenge van Creaine waar het een kaart voor een man/jongen moest zijn. Dan ziet mijn Money-Card er zo uit...........


Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:

* Bazzill Basics Cardstock---bruin.
* DP--K&Company Abrianna.
* Digi stempel van Bildmarnas.
* Cirkelpons.
* Vlaggetjes gemaakt met een metalen mal.
* Letters stickervel.
* Knopen (Boekenvoordeel).
* Eindje donker blauw maasgaren.
* Stukje touw.










Ben benieuwd wat je reactie op deze Money-Card is, zal ze zoals altijd met veel plezier lezen.......





19 opmerkingen:

  1. heel leuk gemaakt dit money-card.
    het vlaggelijn vind ik erg mooi gemaakt.
    leuke afbeelding erbij. mooi geheel.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi bea
    je kaart is echt heel leuk en zeker om zoiets feestelijks te ontvangen,dat idee van deze kaart onthou ik want mijn schoonzoon is binnenkort jarig:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Bea, ik heb me net als volger bij je gemeld, omdat ik op zoek was naar een wigwamkaart kwam ik op je blog terecht, natuurlijk even op je blog rondgesnuffeld en het ziet er erg leuk uit, net als deze moneycard, heel leuk.
    Groetjes en tot blogs Jeannette
    http://zoveelkleuren.blogspot.com (misschien een bezoekje waard). Overigens, je blog staat in de sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, veel succes met de challenge op mijn blog. het is een hele mooie kaart.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! De vlaggenlijn is echt leuk en ooh dat stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en origineel idee! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een pracht van een labelkaart bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Bea,
    Mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij Creaine. :)
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig gemaakt Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je gemaakt!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat onwijs leuk gemaakt!!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie money card, mooi om een jarige man cadeau te doen

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes gewenst

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He Bea

    via deze weg wil ik je even bedanken voor de mooie kaart! Je hebt het spits afgebeten, prachtig nu is het afwachten totdat we 333 volgers hebben...
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooi met dat lijntje en die muisjes!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige kaart!! Ik vind je stempel helemaal leuk!
    Leuk dat je mee doet bij EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een prachtige Money-card Bea ,wat een leuk idee om hem zo te maken goed hoor!!! groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Bea, mooi gedaan.
    Ik heb dat randje op mij kaart met de Tim Holtz liniaal gedaan en met de hand geborduurd.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooie kaart geworden ook grappig afdrukje gebruikt, de proostvlaggetjes zijn ook erg leuk.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen