maandag 6 augustus 2012

EEN CRISS CROSS KAART MET EEN SKETCH


 
Hallo bloggers, volgers en kijkers. Leuk dat jullie steeds langs komen om mijn kaartjes te bekijken en een reactie  te geven, daarvoor wil ik jullie ook hartelijk bedanken. Ook vind ik het fantastisch dat er soms ook iemand volger word.  Maar nu mijn kaart, bij de challenge van Simply Magnolia werd een Criss Cross Card gevraagd en bij de challenge van Kartenallerlei gaven ze een sketch als opdracht. Ik heb deze beide challenges in mijn creatie verwerkt. Ben weer heel nieuwsgierig wat je reactie is op deze kaart en zal ze dan ook graag en met veel plezier lezen.......



Voor deze creatie heb ik het volgende gebruikt:

* Geel cardstock met linnen structuur(Boekenvoordeel).
* Papicolor Anjerwit 03.
* DP--K&Companie Abrianna Speciality.
* Magnolia stempels Tilda met strawberry en met fiets en lolly.
* Copics.
* Crême kleurig kant.
* Creatable Lr 0106 en Lr 0145.
    * Glossy Stickers--Hobby Fun.
    * 2 Splitpennetjes,stickels, kraaltjes.
    * Joy snijmal, acryl steentjes.
    * Slice Elite--(bloemblaadjes)==Chip    Card Je tádore.
    * Tekststempel--Marianne Design.
                                                                  
                                                                 

                                                                 

11 opmerkingen:

  1. Je kaart is super geworden Bea. Mooi vind ik hem.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig. Mooi model! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Bea,

    Wat een mooi vrolijk kaartje en een heel leuk model, staat nog op mijn lijstje om te maken.

    Fijne dag en groetjes van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Bea.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi bea
    een erg vrolijke frisse en mooie kaart,komt zeker door het mooie papier en de leuke vorm:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Bea,
    Wat een VROLIJKE en KLEURRIJKE kaart is dit ☺☺☺.
    Je tekst past ook iedere keer qua kleur bij de kaart.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super gaaf kaartje Bea, heel erg vrolijk en kleurrijk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Bea, your card is so wonderful!
    Thanks for joining us at Kartenallerlei
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit schitterend gemaakt Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart Bea.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk, vrolijk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de challenge van Simply Magnolia!

    BeantwoordenVerwijderen