donderdag 20 september 2012

VEEL GELUK.......


 
Hallo bloggers, volgers en ook een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgster Marga. Hoop dat je af en toe eens langs komt op mijn blog, dat zal ik erg leuk vinden. Vandaag zag ik bij het bekijken van alle challenges dat ik een prijs gewonnen heb bij De Creatieve Zebra, 7 digi's van Bugaboo. Dat was een hele verrassing, want je moet toch een beetje geluk hebben als je met de random reader gekozen wordt. Maar nu   naar de kaart die ik er vandaag op zet. Deze kaart doet mee aan de challenge bij Fadengrafik, waar een trouwkaart gevraagd werd en bij de challenge van EHI borduurkaarten waar een hoek op de kaart geborduurd moest zijn. Ik kijk weer uit naar je reactie, want ik lees ze altijd met veel plezier.......

Voor deze creatie heb ik het volgende gebruikt:

* Papicolor cardstock lavendel no 21.    
* Roze en crême cardstock--linnen motief.
* Borduurpatroon uit Hobby Dols Stijlvol Borduren van Jenine Siemerink.
* Borduurgaren SULKY van Güttermann.
* Plaatje--Interlitho de Coloure no 4170123-M.
* Cheery Lynn Doily Heart to Heart.
* MFD 013--Nellie Snellen.
* Billenpons, bloem uit hobbyzaak Duitsland.
* Inktblokje paars(Kruidvat).
* Perlenpen--zalm.
* Tekst op stempel op PC gemaakt
   (Lettertype Gigi).


17 opmerkingen:

  1. prachtig, Bea.
    wat een mooie borduurwerkje en plaatje.
    top geheel.
    gefeliciteerd met je prijs, veel plezier met het uitzoeken van je digi's.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer heel mooi gedaan, mams!! Wat een prachtig borduurwerk!! Toppie,
    Dikke tuut,
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat is mooi zeg, en die geborduurde hoek is helemaal super zo met dat roosje erin!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bea
    Een erg mooie kaart met al dat borduurwerk
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had het gezien Bea, super, gefeliciteerd met de 7 digi's. En je kaartje is weer helemaal top, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden met dat borduurwerk.
    Wat leuk dat je de digi's gewonnen hebt.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Bea
    De kaart is weer erg mooi,de kleuren komen mooi uit.De borduur rand ziet er goed uit ,
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige trouwkaart heb je gemaakt Bea,leuk dat je meedoet bij de Fadengrafik challenge, het is een schitterende kaart
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie trouwkaart heb je gemaakt, mooi geborduurd en mooie kleuren gebruikt.

    Nog gefeliciteerd met je gewonnen challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Bea.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart en een heel mooi borduurwerkje heb je erop gedaan.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaart Bea. heel mooi geborduurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Bea.

    Bedankt voor je deelname bij EHIB.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Danke für Deine Teilnahme an unserer Challenge.

    Deine Karte ist super.

    Liebe Grüße Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. what a fantastic card. thank you so much for joining us at Fadengrafik-challenge blog.
    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen