donderdag 2 mei 2013

EEN MOOIE DAG GEWENST..........

 

Hallo blogsters, volgsters en kijkers op mijn blog. Een hartelijk welkom aan Ann, wat leuk dat je mijn blog ontdekt hebt en ook volgster geworden bent. Hoop dat je er wat inspiratie op vind. Door verschillende bezigheden ben ik enkele dagen niet op mijn blog geweest en plaats ik vandaag maar weer eens een easelkaart. Voor deze easelkaart heb ik een embossingsjabloon  gebruikt waar ik het merk helaas niet meer van weet. Heb deze al heel lang in mijn bezit. Heb het sjabloon op het cardstock laten zitten en deze bewerkt met distress ink, waardoor dit mooie motief ontstond. Deze easelkaart wil ik mee laten doen aan de volgende challenges:

* Stempelsonnenchallenge---Easelkaart.
* Basteltanten---Muttertag/ Rezept---Perle/Schleife/Blumen.
* De Creatieve Zebra---Alles mag.
* Stempelträume---Pastelfarben/Spitze/Blumen.

Verder heb ik nog gebruikt:

* Papicolor cardstock---zacht geel.
* DP Vintage---Action.
* Magnolia stempel Tilda Princes Pea.
* Copic markers.
* Distress Ink--mowed lawn.
* Double dies---Boekenvoordeel.
* Noor Design---Floral Flourishes 6002/0157.
* Lila organza lint, lila elastisch garen.
* Blaadjes, stickles.
* Olbatang kleine bloemetjes,  gaatjes tang.
* Plaksteentjes---Kruidvat.
* Clear stamp CS 0852 MD.

29 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende easelkaart heb je gemaakt Bea, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine ganz tolle Karte!

    Danke für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.

    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie easelkaartje Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje, mam. Ik had em dinsdag al zien staan op je bureau...echt een supermooie kaart!!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een lief kaartje zeg


    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi bea
    echt een schatje van een kaart en in prachtige kleuren
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eine sehr hübsche Karte!
    Vielen Dank für die Teilnahme bei den Basteltanten.

    Grüße,
    Gnupi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine ganz wunderbare Karte ist das. Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.
    LG Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een hele mooie easel geworden! Leuke kleurencombi.
    En een mooi stempeltje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke easelkaart met mooi lint en bloemen!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart,prachtige kleuren een lust om naar te kijken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kleuren combinatie heb je voor je kaart gebruikt Bea, het is weer een snoepie geworden, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deine Karte ist ganz toll geworden. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Basteltanten.
    Liebe Grüße, Uta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit ziet er super uit Bea, mooie kleurcombinatie vind ik dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Bea, wat een gave techniek heb je gebruikt. Ik vind hem prachtig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Bea en wat een prachtige kleurencombinatie.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje ,mooi met die mal en erg mooie kleurencombinatie.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Bea, die Karte ist absolut bezaubernd.
    Danke für Deine Teilnahme bei den ABsteltanten und der Stempelsonne
    GLG Tamesis

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke easelkaart met hele mooie bloemen en lint

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige easelkaart.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Eine tolle Karte hast du gemacht.

    Vielen Dank für die Teilnahme bei den Basteltanten.

    Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie kaart. mooie strik met de bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk idee, het lijkt wel mozaïek. Ziet er prachtig uit. Ik heb ook ergens zo'n mal. Ik ga het ook eens proberen. Verder een hele lieve Tilda en een mooi aangeklede kaart. Kortom prachtig.

    met een lieve groet van mij,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ohhh wat is deze schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen