woensdag 22 mei 2013

OPGEPIMT DOOSJE.......

 
 
Hallo allemaal, afgelopen dagen tussen allerlei klusjes en huishoudelijke werkjes door ben ik bezig geweest een doosje op te pimpen. In dit doosje hebben inktcartridges gezeten en het leek me wel een leuk idee hier iets mee te gaan doen. Heb dit doosje op gepimpt voor mijn jarige schoonzoon en hij heeft deze ondertussen al ontvangen. Zowel de binnen- als de buitenkant heb ik bewerkt met dessinpapier van Winterbird Paper Pad Tilda van Panduro en distress Ink. Deze creatie wil ik mee laten doen aan de Creatie Challenge bij NKU.  Ben nieuwsgierig wat je van mijn creatie vind, zal met plezier de reacties lezen.....




Voor dit opgepimpte doosje heb ik gebruikt:

* DP Winterbird Paper Pad Tilda-----Panduro.
* Kraftpapier.
* 3 D plaatje Yvonne Creations.
* Sintex Quilosa lak voor 3d plaatje.
* Cut&Embossing stencil Labels Twenty S5-026.
* Distress ink brushed corduroy--T.Holtz.
* Lint, gesp, sierhoekjes.
* Gaatjestang.
* Knopen, touw, klitterband.
* Closetrolletje bewerkt met DP.










18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie Bea
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie wil nou niet zo'n schitterend doosje krijgen.Mooie kleuren heb je ervoor gebruikt Bea.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bea, wat een beauty is dit, je hebt het doosje prachtig opgepimpt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig doosje Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Bea, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik toch helemaal te zeggen dat ik het superleuk vind dat je meedoet aan de creatie-uitdaging van de NKU, dank je wel Bea.
      Liefs van Anita

      Verwijderen
  7. Ohhh mooi gedaan Bea.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan Bea! Leuk dat je meedoet met de creatie-uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat mooi doosje gepimpt, prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan.
    Dank je wel voor je deelname bij NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Bea, Ik heb dit berichtje volgens mij gemist. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt. Leuk dat meedoet met de creatie-uitdaging van de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige doosje. Er staan echt zoveel prachtige dingen op jou blog. Met een kopje thee in de hand heb ik even lekker genoten van al dat moois.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat een super doosje heb je gemaakt. De kleurtjes zijn heel lief en je papier toppie! Kortom een prachtig geheel.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gemaakt, hoor!! Zo kun je allerlei doosjes weer gebruiken :-)
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh mam, wat heb je weer iets prachtigs gemaakt!!! Leuk dat je meedoet met de creatie-uitdaging bij de NKU!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen