zaterdag 27 juli 2013

KAART IN WIT EN PAARS........


Hallo blogsters, volgsters en kijkers op mijn blog. Afgelopen week weinig aan het freubelen geweest. Wel op verschillende blogs gekeken en een reactie achtergelaten, maar voor mij was het een beetje te warm. We zijn er ook nog een paar dagen tussen uitgeweest en hebben van het mooie weer genoten en nog enkele mooie routes gefietst in het Friese land. Met de kaart die ik er nu op wil zetten was ik afgelopen weekend al mee begonnen. Omdat ik bij Joy Crafts bij een candy een stencil van een parfumflesje  had gewonnen, mocht ik als gastdesigner er een kaart mee maken. Ook wil ik deze kaart mee laten doen bij de challenge van EHI en Miekelotte waar dit keer alles mag. Zou het heel erg leuk vinden om je reacties weer te mogen lezen.......

Voor deze kaart heb ik gebruikt:

* Papicolor cardstock lavendel no 21.
* DP  Bugaboo cardstock purple flowers no 3+4.
* Glitterpapier.
* Vintage plaatje Joy Crafts 6010/2003.
* Joy Crafts stencil Parfume Bottle 6002/0226.
* Joy Crafts snijmal 0016 ovaal.
* Joy Crafts Cutting&Embossing stencil 6002/0149.
* Spelbinders Edgeabillities E8-014.
* Kraaltje Pearl Renaissance(rond afbeelding).
* Creatable LR 0106 blaadje-md.
* Olbatang bloemetje Q001.
* Paars/lila lint( The Little Ribbon Shop), kant.
* Distress Ink victorian velvet.

13 opmerkingen:

  1. Wit met paars is zo MOOI en zeker op dit MOOIE kaartje Bea.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zo mooi Bea,en prachtig de kleuren hou ik wel van.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie Z-fold kaart Bea en zo leuk bewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super beeldschone kaart met je parfum flesje , mooi model en gaf met het kant! ik heb er een tag meegemaakt !!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer prima uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Bea,mooi zo de kaartverdeling.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschone kaart Bea, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Bea, ik vind hem helemaal geweldig, zo mooi die kleur ook weer en niet te vergeten het model, top.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er weer heel mooi uit mam!! Leuk modelletje heb je gebruikt!!
    Veel liefs en tot morgen!!
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Bea,
    Wat een mooi, romantisch kaartje heb je gemaakt, leuk model, mooie kleuren, het kantje is ook prachtig met het lintje er door heen..weer erg mooi..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Bea
    Sorry dat ik niet zoveel aan het bloggen ben, maar ik heb een nieuwe vloer in de kamer. hal enz, dus dat was buffelen, ik ben nog niet klaar met alles, maar ik kom je toch even bedanken dat je met deze schitterende kaart weer meedoet aan de challenge van de Fadengrafik, dank je wel.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje Mamsie. Leuke kleurtjes en mooi gedaan met het kant! Super!

    Liefs Monique.

    BeantwoordenVerwijderen