dinsdag 10 december 2013

BORDUURKAART MET KRAALTJES.....

 
Hallo blogsters, volgsters en kijkes op mijn blog. Nog maar weer een kerstkaartje geborduurd. Kwam een mooi borduurpatroon tegen van Betty de Groot-Greven in het Hobbyjournaal Jaarboek 2013/2014. Heb het alleen wat aangepast door er kraaltjes en rijstekorrels op te verwerken. Het kaartje wil ik mee laten doen bij Fadengrafik waar je  met 3 kaarten mee mag doen.

Voor dit kerstkaartje heb ik gebruikt:

* Rood en groen cardstock.
* Crême cardstock voor boduurpatroon.
* Borduurpatroon Betty de Groote-Greven.
* Borduurgaren Güttermann Sulky.
* 3D plaatje Precious Marieke.
* Sintex  Quilosa lak(plaatje mee gelakt).
* Kraaltjes, z.groene rijstekorrels.
* Stickervel tekst en hoekjes.

19 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart en heel mooi borduurwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kerstkaartje, leuk met die kraaltjes erbij!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bea
    wat ben je toch een kanjer met borduur en zo leuke vrolijke kerstkaart maken vind ik hartstikke leuk
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie geborduurde kaart, prachtig

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart Bea heel mooi gedaan met die kralen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Bea
    je kaart ziet er netjes uit ,zo als ik laatst liet weten dat ik een flinke val had gemaakt ben ik toch een beetje op het blog aan t kijken. jullie hebben niet stil gezeten ik hoop dat ik snel ook weer van de partij mag zijn .
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOOhhh heel mooi Bea, prachtig borduur / kraaltjeswerk. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief kaartje Bea met prachtig borduurwerk.....TOP!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Bea,
    Wat een ontzettend leuk patroontje is dit, ik was ook altijd fan van Betty, mooi plaatje en natuurlijk een superleuke kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Borduurwerk geeft toch altijd dat beetje extra! Een hele mooie kaart.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er weer supermooi uit. Wat mooi geborduurd!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartjee mooi geborduurd leuk patroon en het vogeltje vind ik ook zo schattig.
    ik heb een kaart gemist je vorige kaart was supemooi ook leuk model.
    fijne dag liefs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beeldschone kerstkaart en prachtig zeg met je kraaltjes en met een mooie combi van de versiersels! Echt een toppertje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt weer mooi geborduurd!

    Je kaartje is erg mooi.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Bea
    Mooi is deze kaart, je hebt weer prachtig geborduurd, met mooie kraaltjes, jammer dat ze random kiezen, anders zou ik het wel weten hoor.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat weer een prachtige kaart, mam!! Wat kun je dat altijd toch mooi!!
    Veel liefs, Elise

    BeantwoordenVerwijderen