zaterdag 19 april 2014

EEN SHADOWBOX-KAART........

 


Hallo lieve allemaal, bij  challenge #41  op het blog van Don&Daisy ben ik uitgekozen als gastdesigner en mocht ik voor de challenge die vandaag start een creatie/kaart maken. Het thema dat gekozen werd is mooi weer/naar buiten. Heb er een box-kaart van gemaakt. Zou het erg leuk vinden een reactie te mogen lezen, want reacties lezen vind ik fijn.



Voor deze creatie heb ik gebruikt:
* Papicolor cardstock smart 29861.
* DP Pretty Paper Bloc PK 9107 MD.
* 3D plaatje Don&Daisy DDK 3209 MD.
* Sintex Quilosa lak.
* Lin&Lene stencil 1201/0022.
* Craftable CR 1272 Silver Collection MD.
* Joy Alfabet.
* Grote vlinder uit mijn stansenbak.
* Lint, stickles, kraltjes.
* Klein geel bloemetje.
* Distress inkt, Pearls Scrap-Unlimited.



Deze creatie wil ik nog mee laten doen aan de challenge bij MDD waar alles mag met minstens 3 MD producten en aan de challenge bij CC&CC waar het thema Spring is.

15 opmerkingen:

  1. Wat is die superleuk Bea, ik vind hem weer prachtig zoals altijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel goed uit en fijne paasdagen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Bea,fijne paasdagen.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje Bea, leuk plaatje van Daisy die er met haar hondje op uit trekt...hele vrolijke kleurtjes ook...
    groetjes en nog hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bea,
    Supermooi is je shadowbox kaart, wat leuk met de tekst van lettertjes..
    Fijne paasdagen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi bea
    jeetje wat een vrolijkheid op je kaart, heel erg mooi en lief
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je een prachtige kaart gemaakt en zo mooi bewerkt Bea.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Bea.

    groetjes en fijne paasdagen,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorjaarskaart, mooie kleuren heb je gebruikt. Ik wens je een fijne paasmaandag.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende karrt Bea, prachtig gemaakt met prachtige kleuren en plaatje.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje Bea, zo lief van kleur en prachtig gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge van CC&CC. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuke kaart Bea! Hij is echt onwijs mooi en vrolijk geworden.
    Liefs, Marleen
    ps: leuk dat je mijn candy op je blog hebt geplaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super Daisy kaart, lieve kleurtjes ..Bea fijn dat je meedoet bij Marianne Design Diva's, tot snel met een nieuw MD werkje.
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh this is such a sweet card! The image is super cute. Thank you for coloring along with us at Chocolate, Coffee and Cards.

    Nadja Robbins

    BeantwoordenVerwijderen