woensdag 17 september 2014

NOG EEN KERSTKAARTJE.....

 

Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog. Voordat ik mijn kaartje plaats wil ik Marja van harte welkom heten op mijn blog. Wat leuk dat je mij bent gaan volgen  en ik hoop dat je er wat inspiratie of een ideetje op kunt vinden. Dit keer maar weer eens een kerstkaartje gemaakt, moet er nog genoeg maken dus zullen er nog wel eens wat kerstkaartjes voorbij komen. Deze kerstkaart heb ik gemaakt voor Ons Borduurkaartenblog, hier willen ze graag een borduurkaart zien met een plaatje van Yvonne Creations erop.


Voor dit kerstkaartje heb ik gebruikt:

* Papicolor cardstock d.groen.
* Rood en wit Bazzill Basic Paper.
* DP Yulitide We R Memorykeepers.
* 3D plaatje Yvonne Creations Magnificant Christmas CD 10400.
* Happy Stitches HSD 001 Christmas round(borduurmotief) NS.
* Borduurgaren Mettler en restantje goudkleurig.
* Craftable CR 1227 MD(binnenkant).
* Pearls stones NS.
* Stickervel hulsttakjes.

4 opmerkingen:

  1. wat een prachtig geborduurde kaart weer Bea.
    toppie weer.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw. Die is ook supermooi!! Toppie gedaan, mam!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bea.wat een geweldig mooie kaart. Wat een prachtig patroon.mooie kerstkeuren. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig geborduurde kerstkaart.
    Bedankt voor je deelname bij ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen