vrijdag 24 april 2015

BORDUURKAART....

 

Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog. Het is al een tijdje geleden dat ik dit borduurpatroon zag in een blad van Marianne Design, de Marianne Doe die ik bij mijn dochter gezien had en zij heeft dit patroon en nog enkele andere voor mij gecopieerd. Weet dus niet meer van wie het patroon is. Bij Onsborduurkaartenblog hebben ze een challenge maak een borduurkaart met je favorite kleur. Nu vond ik dat niet gemakkelijk daar ik van vele kleuren hou en daaronder ook het gemelleerde, dus heb ik hiermee dit kaartje gemaakt. Ook doet dit borduurkaartje nog mee bij Fadengrafik waar het thema Pasen is maar ook een kaartje gemaakt mocht worden met Alles geht. Het plaatje is van Marieke Design en heb ik bewerkt met lak. Verder nog groen, roze en wit cardstock, vogelkooitje met vogeltje MD, borduurgaren Sulky Metallic, enkele pearls en wat dots gebruikt en ook nog distress inkt  Moved Lawn voor de randjes.

Gezellig dat je even langs wipte,
vind het fijn om een reactie
te mogen lezen.

15 opmerkingen:

  1. Weer een prachtige kaart met een erg mooi borduurpatroontje.
    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea,
    wat een mooie kaart en zo prachtig geborduurd, leuk plaatje, een top kaartje!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo mooi geborduurd Bea klasse hoor.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart weer! Ik vind dat toch zo mooi, dat geborduurde... heb er zelf helaas het geduld niet voor.
    Fijn weekend en lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bea
    Dit patroontje is heel mooi en heb ik al vaak in mijn handen gehad maar nog steeds niet geborduurd hihihi. Jij hebt er een schitterende kaart mee gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Bea, schitterende kaart heb je gemaakt. Mooi patroon en net als altijd weer prachtig geborduurd. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Bea
    Wat is dit een prachtige kaart, het patroon is mooi, je hebt weer zo mooi geborduurd, leuk de gemelleerde kleuren.
    Leuk dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Bea.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoe je het vogelhuisje met het borduurpatroon verwerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You made a wonderful spring card, I like the pink and green combination. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was für eine irre schöne Fadengrafik, bin total begeistert.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 79. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Bea wat prachtig dit patroon. je kaart is heel erg mooi geworden. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen