donderdag 23 juni 2016

HERINNERINGSKAARTJE CREAINE......


Hallo blogvriendinnen/ vrienden en bezoekers van mijn blog. Nog een paar dagen en dan is de challenge bij Creaine al weer afgelopen. Daarom vandaag dit kaartje als herinnering voor de challenge met het thema IK ZIE ZE VLIEGEN. Je kunt nog mee doen tot 28 juni, er zijn weer enkele sponsoren die een prijsje ter beschikking stellen. Het moest weer een borduurkaartje zijn van Karin's Creations. Voor mijn kaartje heb ik oker geel en wit cardstock gebruikt. Het borduur patroon KC058 van Karin heb ik met borduurgaren van Yarn(Joy) geborduurd. Het stempeltje is een Bugaboo en met mijn copic markers ingekleurd. Het kaartje afgewerkt met een Stickervel Startvorm glitter stickers no 818 Holland(al een oudje).


                                          Wat leuk dat je even langs kwam,
                                het is altijd fijn om een reactie te mogen lezen.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Bea,
    heel leuk stempeltje, mooi borduurtje, leuk afgewerkt met de stickers, een mooie kaart is 't geworden.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje Bea....heel leuk het borduurtje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat stempeltje,je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje,Bea.Mooi geborduurd en een syuperleuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen