zondag 21 augustus 2016

HERINNERINGSKAARTJE.......

Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. De afgelopen week hebben we heerlijk genoten van een weekje vakantie in de Harz, prachtig weer met veel zon gehad. Maar nu is het weer tijd om mijn herinneringskaartje voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches er op te zetten.Het is een leuke sketch en je hebt nog een week om een creatie/kaart te plaatsen. Eén van onze sponsoren is Morgans Art en met een digi van hen heb ik dit kaartje gemaakt.
Voor dit kaartje heb ik zacht crême carsdstock en DP Action patronen karton met glitter gebruikt. Digi Morgans Art heb ik met mijn copic markers ingekleurd. De stans is van Nellie Snellen en bloemblaadjes zijn met een stans van Olba gemaakt. Verder heb ik pareltjes, bloemetjes en embossing enalamel shabby white van Stampendous op het kaartje verwerkt.
Het kaartje doet nog mee bij de challenge van KIC en Stempelsonne.
Gezellig dat je even langs kwam,
het is reuze fijn om een berichtje te mogen lezen.

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een mooie kaart van gemaakt! Zulke mooie kleuren, past goed bij elkaar.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Bea,
    ik vind de digi en de kleuren prachtig..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart heb je gemaakt Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje Bea....mooie vorm en ook de details passen er zooooo mooi bij...
    fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad...is het accuutje weer opgeladen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige reminder, jij hebt de digi ook schitterend ingekleurd. Hetzelfde als de mijn, maar toch ook weer heel anders!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje ! Zo fijn en delicaat !
    Fijn dat je zo'n leuke week had !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ganz toll gemacht. Schön daß du wieder bei der Stempelsonne mitmachst.
    Liebe Grüße Dreja

    BeantwoordenVerwijderen