woensdag 1 februari 2017

GASTDESIGNERKAARTJE.....

Hallo blogvriendinnen/vrienden en bezoekers op mijn blog.De nieuwe challenge bij ons Borduurkaartenblog is weer van start gegaan. Omdat ik de challenge van december #38 heb gewonnen mocht ik voor deze challenge gastdesigner zijn. De opdracht is maak een borduurcreatie met voorjaarsbollen. Voor mijn kaartje heb ik een borduurpatroon van Ann's Paper Art genomen geborduurd met verschillende soorten borduurgaren o.a. Gütterman en Yvonne Creations. Het 3D plaatje is van Sep by Step. Deze heb ik nog gelakt met Sintex Quilosa lak. Randje bewerkt met distress inkt dried marigold, de kaart afgewerkt met kraaltjes.Dit kaartje doet nog mee bij de challenge van de CreaChickeys waar het thema bloemen is.


Ben ook nog in de prijsjes gevallen bij enkele challenges, deze kun je vinden  op mijn blog bij Kaarten met een Prijs.

Wat gezellig dat je even langs kwam op mijn blog,
het doet me altijd veel plezier om een berichtje te mogen lezen, misschien tot een volgende keer.

11 opmerkingen:

  1. schitterend geborduurd een prachtige kaart Bea
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw! schitterende kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende borduurkaart Bea. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    Dank je wel voor je deelname bij de Crea Ckicky's.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bea,

    Ik hou van deze kaartjes, lekker het voorjaar! Mooi patroontje heb je gebruikt.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie voorjaarskaart ! Gefeliciteerd met je gastDT en gefeliciteerd met je gewonnen prijsjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Bea,
    leuk dat je GD mocht zijn, je hebt een superleuke kaart gemaakt, ook een mooi plaatje gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf zeg dat je GD mag zijn en terecht ook!
    Ik ben je meteen gaan volgen

    xoxo
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend lentekaartje Bea...zo leuk die voorjaarsbloemen en dat samen met hetleuke borduurtje
    en wooow wat een topplaatsjes en prijsjes heb je met dat ene kaartje behaald ...super leuk voor je ...Dik verdiend hoor..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je prachtige kaart staat te pronken op Ons borduurkaartenblog Bea, wat is die mooi en zo mooi geborduurd, mooie kaarten verdienen om te winnen is ons motto.
    Gefeliciteerd met je prijsjes, leuk voor je.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, mooie combi met het plaatje, kleur en borduurwerk!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van alle markten thuis zie ik, Bea! Mooi hoor en ook al met lente kleuren, super. Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen