zondag 19 maart 2017

BABYKAARTJE IN NIET TRADITIONELE KLEURTJES.....


Hallo blogvriendinnen/vrienden en bezoekers op mijn blog. Op het facebook blog van KIC hebben ze een challenge met als thema een babykaart in niet traditionele kleuren, je kunt het HIER bewonderen. Ben bij hen in de vorige challenge in de top 3 gekozen en mocht gastdesigner zijn bij de challengereminder van de huidige challenge. Heb mijn kaartje in zacht groen en wit gemaakt. Voor dit babykaartje heb ik dus zacht groen en wit cardstock en DP New Arrival van Forever Friends gebruikt. Het plaatje heb ik op pinterest gevonden en afgedrukt op glanzend papier. De stansen zijn van YC,YCD10082 en 10088). Stans voetjes is van MD en de tekst is ook van MD(CS0891 en 0892). Verder nog een figuurschaartje, kant/lint, bloemetjes, pareltjes(Queen&Co) en een charm van een schaap.


Dit babykaartje doet nog mee bij:
** Unicorn challenge
** Kreativetanten challenge
** CraftingwithFriends challenge
** TheRibbonGirlBlog challenge
 
Leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog,
het doet me altijd veel plezier om een berichtje te mogen lezen, misschien tot een volgende keer.

7 opmerkingen:

  1. wat een schatje.... ook met deze kleurtjes is het kaartje super leuk geworden :)

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel mooi lief kaartje en een gaaf model Bea
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een scheetje Bea,lief hoor.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief!! Mooie kleuren, heerlijk in een niet gebruikelijke kleur!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en dit kan prima in deze kleur, wat mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief dit babykaartje Bea..het geeft een heel leuke uitstraling in deze lichte groene kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eine sehr süße Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen