vrijdag 17 maart 2017

ZEG HET MET EEN BLOEMETJE......


Hallo freubellaarsters/freubelaars en bezoekers op mijn blog. Vandaag wil ik mijn kaart laten zien welke  gemaakt heb voor de facebookchallenge bij DDBD. Voor deze kaart heb ik groen en d.roze cardstock en DP RomanticFineArt van CraftSensation gebruikt. Het stencil is van DDBD(470.713.118). Het plaatje is van Syta van Gelderen. De stans is van MD(CR1332) en een stans van SizzixThinlitz Tim Holtz Alternations. De randjes zijn bewerkt met distress inkt victorian velvet. Verder de kaart afgewerkt met pareltjes, zijden bloemetjes en wat struktuurpasta van DDBD.


Leuk dat je even langs kwam op mijn blog,
het doet me altijd veel plezier om een berichtje te mogen lezen, wie weet tot een volgende keer.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, hele mooie kleurcombinatie!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Bea,
    mooie stansen, leuk model en de toef ziet er supermooi uit!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt met deze DDBD mal Bea, mooi van kleuren een prachtig plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en ook heel mooi gedaan met die mallen.

    BeantwoordenVerwijderen