dinsdag 4 april 2017

VROLIJK PASEN.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers op mijn blog. Zag dat ik ook weer een nieuwe volgster erbij heb(kan jou blog niet vinden anders kwam ik ook even een kijkje nemen), welkom op mijn blog, hoop dat je er wat inspiratie op vind. Gisteren begon er op het blog van Friendship Challenges weer een nieuwe challenge met als thema Pasen. Onze sponsor is Peppercus Design en van hen kregen we een digi waarmee we een creatie mochten maken. De challenge loopt tot 29 april, dus wie weet kan ik weer hele mooie creatie/kaartjes bewonderen. Voor mijn kaartje heb ik zacht geel cardstock en DP van Maja Design gebruikt. De digi is dus van Peppercus Design en ingekleurd met brushmarkers/copics. De stans is van Joy/NoorDesign 6002/0254. De pareltjes van Queenen Co, de paaseieren van DDBD 472.848.018. De randjes bewerkt met distress inkt moved lawn, er nog enkele houten haasjes op en een zelfgemaakt stempeltekstje(PC) en dan ziet mijn voorbeeldkaartje, een schommelkaartje, er zo uit.

Dit kaartje doet mee bij:
** CreateandInspire challenge
** CardsandScrap inspiratieblog challenge
** Scrapping4funChallelges
** Scrapplezier challenge
** AnMaCreatief challenge
** SEME

Ook wil ik nog laten weten dat ik 27 maart de bloghop gewonnen heb bij Marianne Design en bij de facebook challenge van DDBD van maart er als winnares uitgerold ben, hoe fijn is dat (zie kaarten met een prijs)

Vond het leuk dat je even langs kwam op mijn blog,het doet me veel plezier om een berichtje te mogen lezen, misschien tot een volgende keer.

15 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf paaskaartje, Bea...de grappige paashaas heb je mooi gekleurd en de eieren en houten haasjes zijn ook erg leuk.
    Proficiat met je prijzen!
    Dank je wel voor je deelname bij AnMaCreatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief schommelkaartje ! Gefeliciteerd met je gewonnen prijsjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schommelkaart heb je gemaakt, grappige digi en leuk zijn de eieren en de houten haasjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit paaskaartje Bea...zo gaaf zo een wiebelkaartje..
    en gefeliciteerd met je winnende kaartje en met de bloghopprijs bij MD

    zo leuk voor je ...geniet er maar lekker van..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful shape card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://Scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke schommelkaart heb je gemaakt!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke paaskaart heb je gemaakt Bea.
    Een lieve digi en mooi samengesteld in deze leuke schommelkaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely shape card. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello,
    Beautiful work, i love your colors and the digi is super sensational.
    Thank you for taking the challenge in Scrapping4funChellenge
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping4Fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijk paaskaartje Bea.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige uitwerking van onze challenge, bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen