donderdag 8 maart 2018

OPA EN OMA.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Onlangs zijn mijn broer en schoonzusje voor de eerste keer opa en oma geworden. Bij hun dochter en schoonzoon werd een dochtertje geboren. Nu had ik nog een 3D plaatje van een opa en oma en hiermee heb ik dit kaartje gemaakt. Met een sketch van Die Sketchtanten ben ik aan de slag gegaan. Op wit cardstock heb ik DP van Spring Chic Me to You verwerkt. Het 3D plaatje is van Yvonne Creations uit een jaarboek van 2012 en heb ik met Sintex Quilosa lak gelakt. De randjes bewerkt met een distresser en distress inkt old paper. Verder heb ik een stans van een bloem, een strik en blaadjes(MD), zacht groen lint en een stukje kant gebruikt. De tekst heb ik op internet gevonden, afgedrukt en er met een figuurschaartje een labeltje van gemaakt. Ook nog wat NUVO Crystal Drops bottle green op dit kaartje gezet. Ook doet dit kaartje mee bij de challenge Bijna kant en klaar Kaartjes.

Dit is het voorbeeld kaartje uit een jaarboek van het hobbyjournaal 2012.


Leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, vind het reuze plezierig om een berichtje te mogen lezen.

9 opmerkingen:

  1. wat een mooi lief kaartje heb je gemaakt Bea
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en lieve kaart! Jou versie is mooier dan het origineel. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor de trotse opa en oma, wat een verschil met de kaart uit het boek,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine wunderschöne Karte.
    Dankeschön für die Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart, mooie kleurtjes!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card Bea.
    Thank you for joining us at the Sketch-Tanten.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk kaartje !
    Fijne dag
    groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij deze speciale gelegenheid hoort een kaartje. Wat heb je dit waanzinnig leuk gedaan. Je hebt er een fantastische eigen draai aan gegeven.
    Super leuk dat je de uitdaging bent aan gegaan. Dank je voor je deelname aan mijn uitdaging. Ik hoop dat je er ook bij de volgende uitdaging weer bij bent.

    -xies- Renate.
    https://bijnakantenklaartjes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely creation and pretty colours.

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* Die Traumfabrik
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#15 – Spring/Easter)

    BeantwoordenVerwijderen