dinsdag 1 mei 2018

VERJAARDAGSCREATIE.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Er is alweer een nieuwe maand begonnen en dus start er ook weer een nieuwe challenge met een mooie sketch bij de challenge van Cheerful Sketches. Er zijn ook weer verschillende sponsoren en 1 van hen is Sherri Baldy met een bestie. Met een digi van hen heb ik dit kaartje gemaakt. Op wit cardstock  heb ik DP Shabby Chic Paper Bloc(6011/0311) verwerkt. De randjes zijn geinkt met distress twisted citron. De bestie digi  is ingekleurd met mijn copics. De digi is afgedrukt op een stans van Nellie Snellen. De stans van he vlindertje is van Crealies. De tekststempel is van MD(CS0987). Deze kaart afgewerkt met NUVO Crystal Drops bottle green, rijstepareltjes en een figuurschaartje voor de tekstlabel.


Deze kaart doet mee bij:
** Mybestiesdeutschland challenge
** SweetStampers challenge
** Coloritcreateitshowitoff challenge

Leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Bea, weer een hele leuke sketch deze maand,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely and cute card Bea.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Bea,
    du hast eine weitere wunderschöne Karte gestaltet. Ich bin auch von dieser Karte ganz begeistert. Vielen Dank fü die Teilnahme mit einer weiteren Karte an der My Besties Challenge Deutschland. Ganz liebe Grüße herzlichst Sivli

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bea This is so wonderfully crafted and perfect for our challenge. Thanks for sharing your creative talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {Color It Create It Show It Off Challenge DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen